vrijdag 8 juni 2012

Het is zover!

Na heel lang dubben, toch de stap gewaagd!

Omdat ik voor mijn dochters in de winkel niet de kleding en accesoires kon vinden die ik wilde, ben ik ze zelf gaan maken! Het is zo leuk om te doen, dat ik steeds veel meer maak dan nodig!

Kleding maken doe ik nu zo'n jaar of vier, nog vooral voor mijn oudste dochter. De kleinste komt nu ook in de maten van de leuke patronen.

Op haar blog kun je zien wat ik zoal gemaakt heb voor haar. Alles wat hier te zien is, is in overleg op bestelling te maken.

Mocht je iets willen bestellen waar geen prijs bijstaat, ik maak graag een prijsopgaafje.

Je kunt zelf aangeven welke stof en boorduurtjes of veloursmotiefjes je zou willen. Afhankelijk van de levertijd en voorraad van de leverancier(s).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten